Proiecte

S-ar putea crede că poezia și publicitatea nu au prea multe în comun.

Și totuși, am reușit să le fac să existe în interiorul meu și să le fac să creeze lucruri frumoase. Cred că publicitatea are nevoie măcar de un strop de poezie și nici poeziei nu i-ar strica puțină reclamă.

Așa s-au născut multe dintre proiectele de mai jos. De la ambalaje până la reclame TV și de la headline-uri de promoție până la spoturi radio, versurile mele au fost folosite până acum de  zeci de branduri importante – de la Hochland, Cărturești și Avon până la Julius Meinl, Kaufland și Milka. Mai jos, doar câteva dintre exemplele de proiecte din care m-am bucurat să fac parte.


Basmele care ne-au marcat copilăria par, acum, o reconstituire destul de precisă a provocărilor de zi cu zi. Făt-Frumos din biniște e printre noi, la fel cum este și prințesa idealistă, împăratul protector și zmeul cu multe capete și personalități.

Citește capitolele scrise de mine din Cărticica de biniște! Click pe imaginea de mai jos.


Să vă zic o poveste.

Cu vreo 5 ani Î.P. (înaintea pandemiei) am devenit freelancer. Și de atunci am început să mă apropii de mine și să descopăr lucruri noi în interiorul și în jurul meu.Una dintre relațiile care s-a schimbat complet a fost cea cu casa. Înainte era un spațiu de trecere, un loc în care depozitam în grabă câteva emoții printre borcane cu zacuscă, dormeam în regim hotelier și era un soi de atelier continuu. Acum este locul în care mă simt minunat, dacă nu mi-ar plăcea atât de mult să călătoresc nu cred că m-aș sătura niciodată de stat acasă. E un spațiu imens, cât toate cărțile pe care le citesc aici și teribil de plăcut, cât emoțiile pe care le am alături de familie. Acasă este o stare. Așa că atunci când Storia.ro mi-a propus să mă gândesc la #hyggelanoi, adică la un cuvânt ca hygge-ul danez care să definească această stare plăcută de a fi bine în spațiul de acasă, am rezonat pe de-a-ntregul. Mai ales că tare îmi mai place să inventez cuvinte. Nu zic că e ușor, că am sinapsele cam încinse, dar zic că e frumos.


Deschiderea către ideea de poezie a oamenilor de la Hochland m-a entuziasmat și, împreună cu prietenii de la LeoBurnett am creat o campanie memorabilă.


Tandrețea brandului Milka și poemele mele s-au înțeles întotdeauna cât se poate de bine. În această campanie îți puteai alege una dintre poeziile predefinite pentru a o imprima pe o decorațiune de Crăciun pe care o puteai trimite persoanei dragi.


Am scris un poem pentru Grand Entertainment la cererea celor de la Jazz Communications. A rezultat, probabil, unul dintre cele mai frumoase videoclipuri de-ale poeziilor mele.


Împreună cu cei de la Pastel si Autism Voice, am ajutat cât am putut campania de strângere de fonduri pentru copiii care suferă de autism.


Am avut bucuria de a participa la campania #etimpulsacitim în care am îndemnat oamenii sa citească.


Bucuria creează bucurie. Electric Poetry feat Ivcelnaiv.


Niște oameni extraordinari mi-au scris pe instagram că ar vrea să interpreteze versurile din 16 poezii de iubire pe care mi le-aș fi scris mie dacă aș fi fost tu. A ieșit acest proiect, frumos și imperfect.


Cursul Artskul e un proiect care chiar nu mai știu dacă s-a întâmplat. Dar a avut un clip foarte poetic 🙂


#delalansari


#delalansari


#delacititoriinterpretatori


#delacititoriinterpretatori


#delacititoricantatori


Vrei să facem ceva împreună?

Scrie-mi la ivcelnaiv@gmail.com